چرا دوره یونیتی پیواس؟
-
آموزش 0 تا 100 است
به جای چند دوره یک دوره ببینید!
دانشجو
جلسه
-
تدریس ملموسانه
سطح تدریس بسیار بالا میباشد!
-
پروژه های متنوع
5 پروژه بزرگ با یونیتی
-
پشتیبانی رایگان
تا 3 ماه از پشتیبانی رایگان استفاده کنید!
-
مدرک فنی حرفه ای
همراه با مدرک بین المللی فنی حرفه ای!
شیوه برگذاری و دسترسی به دوره
- شیوه برگذاری : ویدیویی
- نحوه دسترسی : پس از ثبت نام، دسترسی شما به ویدیو ها در اواخر همین صفحه باز میشود.
اطلاعیه
این دوره به صورت حضوری نیز در آموزشگاه فناوری اطلاعات پیواس برگذار میگردد، در صورت تمایل به شرکت در دوره حضوری، در روز های اداری با آموزشگاه پیواس تماس بگیرید.
کلا دوره یونیتی درمورد چیه؟
این دوره از 6 فصل تشکیل شده است ؛ به جز فصل اول که معرفی دوره می باشد پنج فصل دیگر درواقع هرکدام یک بازی است و مراحل ساخت آن بازی را آموزش می دهد و در حین ساخت هر بازی با ابزار های جدید آشنا شوید و در فصل بالاتر دانش جدید خود را روی دانش قبلی بسازید این باعث می شود علاوه بر یادگیری انگیزه کافی برای ادامه دوره داشته باشید تلاش می شود که مدت زمان هر جلسه از دوره کم تر از 10 دقیقه باشد تا منجر به خستگی شما نشود. در این دوره کلیه مطالب مربوط به بازی سازی دو بعدی ، روش تفکر و برنامه ریزی برای ساخت یک بازی و در نهایت انتشار موفق آن بازی را فرا می گیرید.
موتوربازی سازی یونیتی در عین سهولت بسیار پر قدرت میتواند امکانات متنوعی برای ساخت انواع بازی را برای شما فراهم کند .از ویژگی های این موتور بازی سازی استفاده از کد ها و اسکریپت های آماده در این نرم افزار است که بازی سازی را برای بازی سازان مستقل و در بستر بازی های موبایلی بسیار آسان کرده است.
سرفصل های دوره بازی سازی با یونیتی
این دوره از کامل ترین دوره های بازی سازی در اینترنت میباشد که سرفصل های آن دقیقا مطابق و حتی چیزی بیشتر از سرفصل های استاندارد حال حاضر کشور میباشد.
- فصل 1 : آشنایی و نصب یونیتی
1. توضیحات دوره
2. نصب یونیتی و visual studio
3. آشنایی اولیه با محیط یونیتی - فصل 2 :ساخت بازی رانندگی (آشنایی با مقدمات یونیتی و برنامه نویسی)
1. Game design
2. کار با transform
3. معرفی متغیر در سی شارپ
4. دسترسی به متغیر از طریق inspector
5. معرفی input system
6. استفاده از time.deltatime
7. Rigidbody ها و collider ها در یونیتی
8. On collision enter2D و On trigger enter2D
9. اضافه کردن asset
10. کار با دوربین در یونیتی
11. If else
12. Boolean ها
13. Get component فصل 3 : ساخت بازی اسکی باز(آشنایی با sprite shapeو…)
1. Game design
2. استفاده از sprite shape
3. Edge collider
4. Cinemachine camera
5. تنظیم کاراکتر
6. Surface effector 2D
7. چرخاندن آبجکت ها
8. ایجاد شرط برد و باخت
9. مدیریت scene ها
10. آشنایی با particle system
11. اجرای پارتیکل ها
12. افکت های صوتی
13. سطح دسترسی publicفصل 4 : ساخت اپلیکشن آزمون ساز(آشنایی با scriptable object )
1. Game design
2. Canvas
3. Text mesh pro
4. Scriptable object
5. آرایه ها در سی شارپ
6. حلقه for
7. Button state
8. طراحی یک تایمر ساده
9. لیست ها در سی شارپفصل 5 : یک بازی کلاسیک (آشنایی با tilemap)
1. Game design
2. طراحی sprite shape
3. معرفی Tilemap
4. ترکیب tilemap و layer
5. Rule tile چیست؟
6. انیمیشن بازیکن
7. Animation state
8. آشنایی با prepab
9. Composite collider برای tile map
10. تنظیمات input system
11. پریدن بازیکن
12. بالا رفتن بازیکن
13. انیمیشن بالا رفتن
14. تنظیمات دوربین
15. استفاده از physic material
16. اضافه کردن افکت صوتیفصل 6 : بازی سفینه فضایی (پروژه نهایی)
1. Game design
2. تنظیمات پروژه
3. تنظیمات input system
4. تعیین حدود حرکت بازی کن
5. طراحی دشمن
6. مسیر حرکت دشمن
7. استفاده از coroutine ها
8. حلقه while
9. آسیب رسیدن به بازیکن
10. تنظیم گلوله ها و شلیک
11. شلیک دشمن
12. اضافه کردن پارتیکل ها
13. افکت لرزش صفحه
14. افکت های صوتی
15. UI
16. اضافه کردن scene ها
17. مدیریت لول ها
18. دیزاین پترن singleton
ارائه گواهی معتبر فنی و حرفهای
پایان دوره به دانشجویان
مدرک قابل ترجمه و معتبر از سازمان فنی حرفه ای که دارای بارکد و سریال میباشد.
نمونه جلسات دوره!
لیست پخش
- برنامه نویسانی که می خواهند بازی سازی را آغاز کنند
- افرادی که تجربه کمی در یونیتی دارند و میخواهند مهارت های خود را افزایش دهند
- تمام کسانی که به بازی سازی علاقه دارند و می خواهند وارد این صنعت شگفت انگیز بشوند
- هر کسی که انگیزه کافی برای شروع بازی سازی را ندارد
- کسانی که به بازی سازی و بازی علاقه ندارند
- کسانی که حوصله تمرین و مطالعه در جهت پیشرفت ندارند
پشتیبانی دوره یونیتی
پشتیبانی دوره از طریق ارسال تیکت و ارتباط مستقیم با مدرس خواهد بود، به گونه ای که دانشجویان و مدرس میتوانند از طریق ارسال تیکت های متنی وصوتی! سوالات و پاسخ های خود را ثبت نمایند.
همچنین پشتیبانی فنی پیواس به صورت 12 ساعته از ساعت 9 صبح تا 9 شب به صورت تلفنی و تیکت پاسخگوی دانشجویان میباشند.
دسترسی به محتوای دوره
بلافاصله بعد از خرید دوره برای حساب کاربری شما فعال شده و میتوانید از همین صفحه جلسات را مشاهده کنید.
همچنین دوره به قسمت ( دوره های خریداری شده ) در پنل کاربری شما اضافه خواهد شد.
سوال دیگری دارید؟
دیگه هر چی بود گفتیم ولی بازم اگه سوالی دارید 3 تا راه ارتباطی براتون گذاشتیم 😋 !
- از چت آنلاین استفاده کنین تا پشتیبان درعرض نهایتا 2 دقیقه پاسختون رو بده !
- وارد قسمت پنل کاربری بشید و روی گزینه تیکت جدید کلیک کنید و سوالاتتون رو مطرح کنید تا پشتیبان نهایتا طی 6 ساعت به شما پاسخ بده !
- وارد صفحه تماس با ما شوید و با شماره ما تماس بگیرید و تلفنی مشاوره دریافت کنید.
و اینکه تمام این راه های ارتباطی کاملا رایگان هستن !
در این دوره سعی شده تمام مطالب یونیتی پوشش داده شود اما یونیتی و سی شارپ بسیار گسترده هستند و تصور این که تمام یونیتی را تنها بادیدن یک دوره یادبگیرید کاملا اشتباه است اما ما تقریبا تمام مطالب مورد نیاز برای ساخت یک بازی دو بعدی را پوشش می دهیم و با ابزار های این بخش یونیتی کاملا آشنا خواهید شد.
این دوره صفر تا صد ساخت یک بازی دو بعدی را در یونیتی آموزش می دهد و پس از فراگیری آن میتوانید به صورت مستقل شروع به ساخت بازی های رایانه ای کنید یا در یک شرکت به عنوان کار آموز استخدام شوید .
البته! در این دوره تصور ما این است که شما هیچ آشنایی قبلی با یونیتی و سی شارپ ندارید و همه چیز را از صفر شروع می کنیم .
پس از ثبت نام در دوره میتوانید تا 3 ماه به صورت رایگان با مدرس در ارتباط باشید.
ارتباط با مدرس از طریق تیکت بوده و میتوانید به صورت متن و صوت به پرسش و پاسخ بپردازید.
بله میتوانید ویدیو ها را دانلود نمایید.